Landelijk Dienstencoöperatief rekent geen extra kosten aan

Hoewel veel dienstencheque-ondernemingen genoodzaakt zijn om extra kosten aan te rekenen aan hun klanten, kiesen wij er bij Landelijk Dienstencoöperatief bewust voor om dit niet te doen.

“Wij zullen niet ontkennen dat het klimaat steeds moeilijker wordt voor dienstencheque-ondernemingen. Klantentevredenheid is echter zeer belangrijk voor ons. Het leven wordt duurder voor iedereen. Aangezien er dit jaar al een verhoging is van de kostprijs van dienstencheques, willen wij onze klanten niet confronteren met nog extra kosten.” zegt manager Jos Rens.

“Onze klanten kunnen rekenen op een gemotiveerde, opgeleide huishoudhulp. Als ze een vraag hebben of met een probleem zitten, kunnen klanten altijd terecht bij een medewerker in één van onze 20 kantoren, verspreid over heel Vlaanderen.”

Zorg voor onze medewerkers

“Het niet invoeren van extra kosten, heeft zeker niet tot gevolg dat we minder investeren in onze medewerkers.” verduidelijkt Jos Rens. “Integendeel, zelfs. Wij zijn al jaren een koploper op het vlak van ondersteuning en opleiding van onze huishoudhulpen.”

Elke nieuwe huishoudhulp volgt een basisvorming waarin thema’s als poetstechnieken, productkennis, ergonomie en veiligheid aan bod komen. Daarnaast krijgen alle medewerkers jaarlijks extra opleiding. Vanaf dit jaar kunnen zij kiezen uit verschillende modules (onder andere EHBO, poetstechnieken, strijken, omgaan met ouderen), zodat de opleiding het beste aansluit bij hun noden.

Tags Geplaatst onder dienstencheques, Landelijk Dienstencoöperatief in de kijker door Email

Share your comment

Name Your Message
Email Website * We know you have something to say